torsdag 10. januar 2008

Skilt ved fødselen?

I dag hørte jeg på radio i bilen. Gro Harlem Brundtland snakket om hofteoperasjonen sin og hvorvidt hele saken ville svekke hennes omdømme. Jeg klarte ikke helt å konsentrere meg om hva hun sa, for jeg var bare opptatt av en ting: Hun høres mer og mer ut som Rolv Wesenlund! Er det bare jeg som har lagt merke til dette?

Jeg fniser litt for meg selv hver gang jeg ser et bilde av Paul McCartney. For med årene ser han mer og mer ut som ei gammel dame. Det er da ikke uvanlig, sier kanskje du. Men jeg synes det er morsomt, for det er ikke så mange gamle popgiganter som ligner på selveste Margaret Thatcher. Haha!

3 kommentarer:

rikke sa...

Du vet den scenen i Love Actually der Hugh Grant sier at han ligner 'increasingly like my aunt Mildred'? Vel, jeg har alltid sett for meg aunt Mildred som Paul McCartney i hatt og blomstrete kjole :)

Hanne sa...

Hahaha! Jeg har også tenkt på Paul McCartney ved den replikken! :D
Kledd litt sånn som boggart-Snape er når han har på seg klærne til Mrs.Longbottom.

rikke sa...

Dobbelt-hahaha! Hadde tenkt å skrive det også i den forrige kommentaren, men så måtte jeg tisse i stedet. Great minds osv :D