tirsdag 5. april 2011

Snapshot (16)


Nitelva i formiddag: Det går riktig vei!

Jeg har altså gått og gleda meg så inderlig til at sykkelveiene endelig skulle bli fri for is og snø – og jeg kunne ta fram den fine, røde sykkelen min igjen. Jeg er ganske pysete når det gjelder tohjuling på glatte veier, nemlig, så jeg ville være på den sikre siden. Men i dag, altså. Endelig!

Weee, hvinte jeg for meg selv da jeg tråkket i vei. Frihet!
Ouheeeee, hveste jeg da jeg høyrød i fjeset slingret inn i skolegården. Den ganske beskjedne etappen gikk da adskillig raskere i høst? Litt forstemmende, med andre ord.

Men nå er vi i gang, både våren og jeg. Gi oss noen uker, så skal det nok bli resultater.

3 kommentarer:

Merel sa...

Vår er jo så deilig at det er helt til å bli sprø av. Nyt den, og nyt syklinga! Jeg skal straks arkivere broddene for i år, og plutselig en dag sykler jeg nok også (må bare lappe et par dekk først).

Sirkus Kjersti sa...

I dag har det sannelig ikke vært mye vårfølelse hos meg, det har pøsregna hele dagen og vært kaldt og vått. Men jeg har ordentlig, ordentlig store forhåpninger til helga, for da er det meldt knallsol og over 10 plussgrader. Kanskje jeg skal sette ut noen påskeliljer på verandaen da? Ja, for pokker, det skal jeg! :) Lykke til med syklinga :)

Hanne sa...

Merel:
Våren er helt praktfull, skjønt den har vel ikke kommet så kjempelangt her, ennå. Men vi er som sagt på riktig vei. O lykke.

Kjersti:
Det var oppholdsvær og ganske deilig da jeg syklet til jobben, men like etterpå begynte det å regne - og sånn fortsatte det jaggu mesteparten av dagen, ja. Men da blir i hvert fall resten av snøen skylt bort, og med finvær til helga blir det brillefint!