tirsdag 3. juli 2012

Ekstremsport på skikkelig lavt nivå

Noen ler overbærende av vårs rekkehusboende småbarnsforeldre med stasjonsvogn og jobb i fylkeskommunen, og tenker at vi er litt satt.
Høh, pilutta dere! I virkeligheten er vi nemlig noen spenningssøkende våghalser. Denne jenta er i hvert fall ikke fremmed for ekstremsport.
Se bare her:
Når jeg virkelig vil kjenne at jeg lever, tar jeg et glass rødvin (håneida, ikke i et tradisjonelt mainstream-vinglass, men i et ellevilt-og-ut-av-rammene-kjøkkenglass), og balanserer det på armlenet til den helt lyse sofaen.

På en mandag.

Klin kokos og sprøere enn flatbrød!

6 kommentarer:

Fran sa...

Så kan vi ikke si at folk i fylkeskommunen er så A4 bestandig heller, altså. Tenk å utsette sofaen for denne risikoen. Hadde jeg vært der ville du ikke rukket å ta et bilde av galskapen før jeg hadde fjernet glasset. Jeg blir GAL av ting som står og vakler.

MammaMy sa...

Avviksmelding på den der! ;)

Hanne sa...

Fran:
Hehe, Mannen i huset setter heller ikke pris på den lille ekstrem-øvelsen min. Men jeg har ikke bare gjort det for bildet, jeg pleier faktisk å sette glasset der. Det går som regel bra.
Ungene får imidlertid ikke lov til å gjøre det med sine glass. Dette er bare for avanserte brukere.

MammaMy:
Skikkelig ikke etter boka. What can I say, I'm a maverick!

Anonym sa...

Her i huset er stabling av oppvaskmaskin den fremste ekstremsporten.

Anonym sa...

Fylkeskommunal vin midt i uka og med to dager til ferie her! Pilutta for ekstremsport!

Hanne sa...

Anonym:
Aiai, da tenker jeg det går for seg!

Olava:
Woop-woop og fylkeskommunal neveklask. :)