onsdag 16. desember 2009

Stem H for Hanne!


(et bedårende julebilde for å gjøre deg vennlig innstilt overfor meg)

Jepp, det er tid for Lynbloggen, en kjapp og uhøytidelig kåring hvor du kan stemme på din favorittblogg. Undertegnede er nominert, og hvis du vil gi meg en stemme, blir jeg hoppende glad (selv om jeg utad spiller blasert og later som om det ikke er så viktig).

Du går inn her, og gjør følgende:
  • Du stemmer i pollen. Der kan du avlegge én stemme, og den er hemmelig med mindre du selv forteller det til alle.
  • Så kan du også avlegge én stemme i kommentarfeltet, på samme blogg eller på en annen om du vil.
  • Dersom stemmen i kommentarfeltet er positivt og godt begrunnet teller den ekstra.
I fjor var denne bloggkåringen svært omstendelig og gikk over mange, mange runder. Da ble det bedrevet en god del valgkamp for hver runde.

I år er opplegget litt annerledes, og om du er spesielt interessert i teknikalitetene, kan du lese om det der inne.

Stemme, nå!
For eksempel, da.
No pressure.

1 kommentar:

Metu sa...

Du får så absolutt min stemme!!
Har egentlig aldri vært noe ivrig bloggleser, men din er jeg hekta på!
Du skriver om de små og store ting i livet, og du tør å ha en mening. Stå på!
Klem.