lørdag 21. juli 2012

Dette må være et tegn

I går kom jeg over et fabelaktig parti med barter. Vi var på en liten utflukt, og dro innom Østfoldhallen på veien. I en av butikkene fant jeg et helt brett med forskjellige typer ansiktsbehåring. Jeg er jo over gjennomsnittet glad i sånt, og i går kveld måtte jeg selvsagt prøve kolleksjonen.

Det endte som det måtte. I dag tidlig våkna jeg sånn.


Bart i panna - check.
Bedårende - utvilsomt.

Dette må bare bli en perfekt dag, det kjenner jeg på meg.

4 kommentarer:

MammaMy sa...

Hm, sånne øyenbryn hadde eg før, dvs før eg oppdaga pinsetten.. ;)

Hege sa...

Jeg tenkte faktisk på deg i Latvia, Hanne. Var på Tiger, du vet den danske billigbutikkjeden? De hadde et sånt brett med ørtifjørti barter. Neste gang skal jeg jammen kjøpe dem til deg.

Hanne sa...

MammaMy:
Det litt interessante med min ansiktshårfascinasjon, er at jeg ellers er helt fanatisk med pinsetten når det gjelder hårene som faktisk sitter fast i fjeset mitt. Det er åpenbart en hel del kompensering på gang her.

Hege:
Åh, men det var jo hos Tiger jeg kjøpte bartene! De har en stor og velassortert butikk i Østfoldhallen, og jeg gikk altså bittelitt amok på blant annet barter og løsneser.
Men sannelig var det hyggelig at du tenkte på meg. Vi har ikke Tiger på Romerike.

Hege sa...

Kanke bo i Romerriket, vet du, - helt forhistorisk og nedlagt. Hakke Tiger en gang!