fredag 13. februar 2009

Fredagsdiktet: Voggesong til Magnus

Hvis du ikke kjenner til diktningen til Marie Takvam, vil jeg sporenstreks anbefale deg å ta en nærmere kikk på noe av det hun har skrevet. Jeg har brukt henne i fredagsdiktet før også. Og jeg kommer ganske sikkert til å gjøre det igjen. Her kan du forresten se to fine bilder av Takvam, ett av dem sammen med sønnen Magnus.


VOGGESONG TIL MAGNUS

Spør ikkje, spør ikkje
guten min,
- våpen er til for fred –
Alle dei klokaste folk i verda
leiger seg våpensmed.

Gråt ikkje – gråt ikkje
leike deg du.
Bygg deg eit slott av plast.
Inne bak mørke løynlege portar
ligg det eit hjarte fast.

Kom skal vi mane ein tanke dit inn,
legg deg på kne og seg:
- Menneskehjarte, menneskehjarte,
nokon har bruk for deg.

Vakna nå opp og driv ditt blod
til øydemarks årenett,
då skyt dei knopp, dei øydemarks liljer
ingen enno har sett –
­_ _

Spør ikkje – spør ikkje
guten min –
Tidsnok vil du forstå:
mor di har ikkje hjarte til svare
før dagen kjem då ho må.

(Marie Takvam)

Ingen kommentarer: