tirsdag 24. mars 2009

Film i en fei

Storebror Spielberg og hans mor har lagd film på en-to-tre i ettermiddag. Storebror var regissør, og hans mor fikk lov til å skrive dialogen.
Vi var strålende fornøyde med resultatet, og nøler ikke med å karakterisere filmen som et sosialrealistisk hverdagsdrama på høyde med det beste fra fjernsynsteaterets glansdager (dog med visse åpenbare, markedsmessige bindinger).
Jepp.



Trykk for å snurre film.
Og hvis du vil, kan du rate den med uhorvelig mange stjerner.
Vi kunne godt tenke oss en tur, for å si det sånn.

10 kommentarer:

Toril sa...

Hehehe! En liten tur innom baren bare?! Skeptisk!

Hanne sa...

Thi-hi, du hører vel det på stemmen? :o)

rikke sa...

Hahaha! Men jeg vil vel si at det er mer sosialsurrealistisk enn realistisk? Bortsett fra noen elementer som ÅPENBART er hentet fra virkeligheten - som det med besøk i baren. Og ikke minst gaffatapen... :D

Hanne sa...

Jeg tror jeg skal være litt mystisk, sånn som store forfattere, og si at jeg kanskje har hentet noen elementer fra mitt eget liv, men jeg vil ikke avsløre hvilke. ;)

Anonym sa...

Fantastisk. Full pott på stjernene herfra! Og god tur når dere vinner selvsagt ;-)

rikke sa...

HAH! Tro meg, alle sammen: gaffatape og bar... :D

Hanne sa...

Olava: Man takker, bukker og neier!

Rikke: Careful, now. Husk at jeg holder bursdagsgaven din som gissel her. ;P

rikke sa...

Oj, noen har lånt pc-en min og kommentert på mine vegne. Hater når det skjer.

Hanne er en engel som ikke vet hva gaffatape er.

Hanne sa...

Haha, nå fremstår jeg igrunn enda verre, for nå virker det som om du prøver å dekke over hvor kjip jeg er. Tap-tap-situasjon, der altså.

Anonym sa...

Hm, jeg får ikke sett (den sikkert fin-fine filmen)!!!
Hva gjør jeg galt????