søndag 25. oktober 2009

Liverpool for de store anledningene

Jeg rydder litt på telefonen min, og kom over disse bildene, som jeg i min skamløse selvsentrerthet gjerne vil dele med absolutt hvem som helst.

På en dag som dette passer det ekstra godt å vise hva Lillesøster valgte som barnehageantrekk på selveste 4-årsdagen tidligere i høst. Det fineste hun visste, selvsagt.
Liverpool!


Og her er suverene Storebror, som nettopp har blitt speider, på vei hjem fra overnattingstur. Det synes jeg er veldig stas, for jeg har hatt så mye glede av speider'n selv. Uten den ville jeg nok blitt veldig sær, og ikke på en sånn moro-eksentrisk måte.

That's all, folks. Og nå er jaggu denne helga snart over, også. Jøssenamm som tida flyr.

11 kommentarer:

Mariannes blogg sa...

hehe:) Y.N.W.A
Guttungen hadde 4 kompiser på besøk idag for å se kampen. 3 av de MU fans (fyy!;))
Men desto deiligere for mor sjøl å få danse seiersdans i stua 5 min på overtid. Ubeskrivelig!!!

Hanne sa...

Oioioi, hadde du så mange ManU-folk i stua på en gang? Uhu, godt det gikk som det gjorde, da. :D

Roger sa...

Jaggu godt du ble speider, Hanne. Vet ikke helt hvordan jeg ville taklet det om du var sær, og nå er du jo den mest normale personen jeg vet om ...

Roger sa...

Ellers er det det å si, at jeg synes rosa Crocks (eller hva pokker det heter - jeg har ikke unger) var en klar forbedring av drakten, og at dere som åpenbart kjenner alle disse fotballspillerne godt, sporenstreks burde tipse dem om denne genistreken.

Hanne sa...

Roger: Jeg kjenner at jeg er skikkelig usikker på hvordan jeg skal tolke den første kommentaren der, altså. Men jeg velger å tolke den positivt inntil noe annet blir spesifisert.
Mht rosa crocs, kan det godt være at fargen ville være et løft for en del fotballspillere, men crocs i seg selv er en vederstyggelighet på alle over 10 år. Fotballspiller eller bingospiller, uten unntak.

9na sa...

Ikke tvil om klubbtilhørighet her nei...

Toril sa...

Crocs er jo fantastisk godt å gå med! Hele sommeren gjennom:)
Kule jenten din(spesielt med tanke på den fæle gule drakten hun kunne risikert å bli puttet inn i!)! Og flotte gutten! Selv om jeg ikke helt kan forstå hvordan speideren kan gjøre noen usær, men jeg har ikke noe imot særinger altså;)
Ha en strålende uke!

Hjorthen sa...

Barnevernet er kontaktet. Liverpool-klær på barn må da være omsorgssvikt?

Hanne sa...

9na: Du ser at vi heier på LSK, altså? ;)

Toril: Høyh, hun kler gult helt utmerket, thankyouverymuch! Mht sær/usær: Jeg var et veldig sjenert barn som mislikte veldig mye, men speider'n fikk plukka av meg en god del unoter der. Så sånn var det. :)

Hjorthen: Ja, jeg vet at vi begynte litt sent, men hun var allerede halvannet år da vi fikk henne, så det måtte nesten bli sånn. :p

Roger sa...

Kanskje ikke helt selvinnlysende, nei, men a) Jeg liker ofte sære personer og b) Jeg synes du er et nydelig menneske.
Hvis du gjerne vil definere deg som usær, så gjerne for meg, jeg hater ikke streitinger heller. Noen av mine beste venner er normale, men bare et fåtall av dem finner frem kameraet istedenfor pekefingeren når ungene synger "... We will promp you, bæsj on your face, big disgrace ..." Enda færre legger opptaket ut på Youtube. Men jeg er hoppende fornøyd med at jeg kjenner noen som faktisk gjør det. Så håper jeg det ble lettere å tolke nå ...

Hanne sa...

Roger: Ahaaa, nå skjønner jeg hva du mener. Og takk for bedårende b)-kompliment. :)
Det hele bunner altså i en liten mistforståelse. Jeg mente nemlig slett ikke å påberope meg noe slags alminnelighet eller streithet som sådan. Men med "sær" mente jeg, som nevnt, ikke den morsomme varianten - snarere den typen som mislikte mye, var skeptisk til det meste og ikke våget noe særlig.
Nå tror jeg vi forstår hverandre! Smask!